Du kan nu få digital behandling via PFA Helbredssikring

Da der som udgangspunkt er lukket for fysisk fremmøde hos f.eks. fysioterapeuter, kiropraktorer og psykologer i denne tid, giver PFA nu mulighed for, at kunderne via PFA Helbredssikring kan få digital behandling for fysiske eller psykiske problemer.

Døjer du med smerter i kroppen eller ondt i psyken? Og har du brug for behandling til at få bugt med dine problemer? Så er der hjælp at hente via PFA Helbredssikring.

For mens Corona-krisen betyder, at der er lukket ned for fysisk fremmøde hos behandlere, medmindre behandlingen er kritisk, så giver PFA nu mulighed for, at kunderne kan få digital behandling via PFA Helbredssikring.

Konkret betyder det, at man som kunde fremover kan få telefonisk rådgivning eller videokonsultationer hos en fysioterapeut, osteopat eller kiropraktor, hvis man har fysiske problemer. Det samme gælder på det psykiske område, hvor kunderne kan få konsultationer online eller via telefon hos en psykolog både på nye og eksisterende behandlingsforløb.

”Der er stadig mange kunder, som i denne tid har brug for at få behandling, men som pga. lukningen hos behandlerne går forgæves. Her vil vi selvfølgelig gerne bidrage, hvor vi kan. Derfor har vi givet kunderne mulighed for at få telefonisk rådgivning eller videokonsultationer på både det fysiske og psykiske område, så de i denne tid stadig kan få den hjælp, de har behov for, til at få bugt med deres problemer og dermed har bedre mulighed for at fungere godt i hverdagen,” siger Lasse Jermiin, chef for Operations Sundhed & Skade i PFA.

PFA dækker udgiften til den digitale behandling på samme vis, som hvis der var tale om en helt almindelig fysisk behandling hos behandleren.