Alle nye kunder mødt med et digitalt velkomstforløb, som sikrer, at de kommer godt fra start, får mulighed for at få målrettede anbefalinger og bliver tilbudt rådgivning. De har samtidig mulighed for at få sparring og rådgivning hos vores rådgivningsgruppe, som udelukkende tager sig af nye kunder.
Vi tilbyder rådgivning på både dansk og engelsk i flere kanaler og af forskellig varighed:
- Prioriterede anbefalinger, selvbetjeningsværktøjer på prisvindende digital platform, Mit PFA
- Webrådgivning via Microsoft teams
- Fysisk rådgivning på PFA’s lokationer
- Telefonisk rådgivning, som både kan være en proaktiv opringning, en straks-rådgivning uden tidsbestilling samt svar på enkelte spørgsmål ved opkald
- Anbefalinger og orientering om ændringer/nye muligheder via mails, Mit PFA eller e-Boks
- Målrettede webinarer og kurser om bl.a. investering, arv og begunstigelse, senkarriere, efterløn og pensionsplanlægning.