Administration i hverdagen
Vores PFA
Vores PFA er et onlineværktøj, der sikrer nem og enkel administration af jeres pensionsordning, når du skal indmelde, indberette, ændre o. lign.
Vil du skrive en besked til os, gør du det via vores sikre kommunikationskanal ved at logge ind her.
Ved MitID-login kan du benytte CPR-tilknytning som en del af medarbejdersignaturen. Det sikrer 1:1 kommunikation mellem dig og PFA Pensions medarbejder.
Bemærk, hvis du logger på med CPR-tilknytning som en del af medarbejdersignaturen vil det fremover kun være dig, som modtager de beskeder, der sendes. Dine kolleger kan derfor ikke tilgå dem.
Bestil medarbejdersignatur her >
Vejledning til Vores PFA
Når du er logget ind, kan du under fanen "Vejledning" finde vejledninger til, hvordan du foretager en indmeldelse, en ændring samt en indberetning og en indbetaling. Hvis du mod forventning ikke finder den rette hjælp, så kontakt PFA Erhvervscenter på 70 80 90 30, som vil guide dig.